Parada wojskowa z okazji Dnia Zwycięstwa w Moskwie…

blog polski

.

.

Nie wytrzymałem…
To należy obejrzeć – paradę wojskową z okazji Dnia Zwycięstwa w Moskwie:
.

.

Podobne parady, choć oczywiście w mniejszej skali, odbyły się w wielu miastach Federacji Rosyjskiej – także na Syberii.  Tu jest kilka z nich  – w Nowosybirsku:
.

.

We Władywostoku:
.

.
W Krasnojarsku:
.

.
Co szczególnie cieszy, także w Doniecku, stolicy Donieckiej Republiki Ludowej, mimo że duże jej tereny okupują banderowskie watahy podległe juncie kijowskiej, także odbyła się defilada zwycięstwa.
.

.

Widać, że Donieck posiada własną armię i wcale nie jest skazany tylko i wyłącznie na siły zbrojne Rosji.
.
Gdy oglądałem paradę w Moskwie, łza zakręciła mi się w oku gdy pomyślałem sobie – dlaczego nie jesteśmy ich sojusznikiem? Nie jestem militarystą, ale w dzisiejszym świecie, w którym bandyci z NATO pod wodzą us-bandytów napadają na kolejne kraje, aby czuć się bezpiecznym we własnym domu trzeba mieć silną…

View original post 408 słów więcej

Skomentuj

