W kleszczach katodebili i departamentu inkwizycji…

blog polski

.
wiara
.
Kilka dni temu otrzymałem wezwanie na policję na przesłuchanie w dniu 25.01.2017 w charakterze oskarżonego o obrazę uczuć religijnych.
.
wezwanie-na-przesluchanie20170122_09395681
.
Na policję poszedłem, gdyż ciekawiło mnie, czy to nadal jest stara sulistrowicka sprawa, czy nowe śledztwo. Okazało się, że jest to nadal ślectfo ślężańsko-sulistrowickie:
https://opolczykpl.wordpress.com/2015/03/26/slectfo-slezansko-sulistrowickie-parodia-prawa/
.
W sumie na policji spędziłem ok. 30 minut. Przesłuchanie formalne trwało ok 5 minut. Korzystając z przysługujących mi praw odmówiłem składania jakichkolwiek wyjaśnień i odpowiedzi na jakiekolwiek pytania stawiane mi przez polskojęzyczny departament inkwizycji. Wręczyłem natomiast sympatycznej policjantce prowadzącj przesłuchanie poniższe oświadczenie, które zostało dołączone do protokołu przesłuchania (lakonicznie informującego o odmowie składania przeze mnie zeznań). Oto skan tego oświadczenia:
.
oswiadczenie-dla-inkwizycji20170124_10244640
.
Pozostałe 25 minut policjantka wypytywała mnie, za co mnie tak ciągają, a ja jej opowiadałem, jak fanatycy rzymskiej szubienicy zwalczają odradzające się pogaństwo w Polsce.
Gdy otrzymałem to ostatnie wezwanie na policję, zastanawiałem się, co z tym fantem robić…

View original post 1 882 słowa więcej

Skomentuj

