Nie wierzę temu co mówi i pisze Sumliński

Site Title

Chciałbym podzielić się moim zdaniem na temat Wojciecha Sumlińskiego który jest ikoną dla środowisk związanych partią z Prawo i Sprawiedliwość. Zapewne zwolennicy PIS błędnie ogłoszą mnie sympatykiem PO,Nowoczesnej,PSL,SLD,KOD i Urzędu Bezpieczeństwa albo pomyślą że jestem opłacony przez Rosjan.Jestem przyjacielem Rosji ale nie Władimira Putina tylko KPRF,LDPR,Rodina wielu innych partii w Jednej Rosji też są ludzie których uważam za wartościowych tak samo jestem przyjacielem Chin, Indii, Serbii, Brazylii, Wenezueli,Kuby ale żaden z tych krajów mi nie płaci.Wojciech Sumliński sugeruje     rosyjsko-komunistyczne spiski przeciw Polsce.Takie same albo podobne teorie głosi pan Antoni Macierewicz i inni ludzi z PIS jak również ich dziennikarze Witold Gadowski,Dorota Kania,Wojciech Mucha i wielu innych sprawdzałem to co oni mówili i mówią i zawsze nic z tych sugestii albo wprost oskarżeń nie było.Oto wywiad z nim dostępny  na portalu  wPolityce.pl którym się ukazał się 22 kwietnia 2015 roku pod krzykliwym tytułemhttp://wpolityce.pl/polityka/241874-wsi-pro-civili-i-podejrzani-rosjanie-niebezpieczne-zwiazki-bronislawa-komorowskiego-sumlinski-opowiada-o-czarnych-kartach-w-zyciorysie-prezydenta-nasza-relacja-z-promocji-ksiazki .

WSI, Pro Civili i podejrzani Rosjanie…

View original post 1 181 słów więcej

Skomentuj

