Terror państwowy w Polin: Andrzej Szubert zdalnie szykanowany

Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

On Wednesday, August 3, 2016 3:27 PM, Andrzej Szubert <as.poliszynel@gmail.com> wrote:

Mam do Państwa pytanie, ale najpierw wyjaśnię o co chodzi. Kilka tygodni temu otrzymałem od prokuratury wrocławskiej pismo (załącznik) informujące mnie o zawieszeniu postępowania przygotowawczego przeciwko mnie. Rzekomo dlatego, że mieszkam za granicą. Przy czym prokuratura zaznacza, że w przypadku ustania przyczyn zawieszenia postępowanie zostanie wznowione.
Dzięki temu pismu wreszcie dowiedziałem się, o co jestem oskarżony (obraza uczuć religijnych   i publiczne znieważenie) oraz kto na mnie naszczuł prokuraturę. Są to: fanatyczny klecha Staszak – proboszcz oraz Szawan – były starosta powiatu wrocławskiego, Dobrowolski – burmistrz Sobótki, Starke – radca prawny, Zaremba – nadleśniczy, Kunert – dyrektor programowy Radia Rodzina i Drozdowski – dyrektor Ślężańskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji – wszyscy z województwa wrocławskiego. Szajka ta wynajęła do ścigania mnie dwóch adwokatów.

Sprawę zawieszonego postępowania przygotowawczego postanowiłem zignorować i zamierzałem przemilczeć. Niestety pojawiły się nowe…

View original post 188 słów więcej

Skomentuj

